قیمت و خرید پمپ آب خانگی، ساختمان و صنعتی، ۲۰ آبان ترب

برای انتخاب یک پمپ با راندمان بالا باید نکاتی مانند هد مکش مثبت شبکه، فرسایش، اصطکاک، مقدار آب، انعطاف پذیری، هد، فاکتور اقتصادی و منبع قدرت مد نظر قرار داد. یکی از متداول ترین پیشنهادها برای انتخاب پمپ آب خانگی مناسب ساختمان شما بر حسب طبقه و تعداد واحد،  است.

پمپ آب
پمپ آب

در صورت نصب در مناطق سردسیر، برای محافظت از پمپ و جلوگیری از یخ زدگی باید از پوشش عایق مناسب استفاده شود.

پمپ جتی سیستما سری JET

شرکت فروش لوازم تاسیساتی صنعتکار، با ربع قرن سابقه در فروش انواع علف زن (علف تراش )، سم پاش، پمپ آب پنتاکس، اره موتوری، موتور برق و موتور پمپ در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. بوستر پمپ خانگی نسبت به دو مدل دیگر که در بالا ذکر شد قیمت بالاتری داشته اما هزینه نگهداری آن کم، صدای کمتر و همچنین طول بیشتری را خواهد داشت.

  • این پمپ 14.7 کیلوگرمی، ساخته شده از روتر، استاتور و سیم‌پیچ تمام مسی و همچنین پوسته آلومینیومی است.
  • اگر قصد خرید پمپ آب بشقابی یا انواع دیگر پمپ را دارید، باید بدانید محفظه پمپ یا بدنه پمپ بخشی از پمپ است که پروانه و شفت در داخل آن قرار دارند.
  • دلیل این مسئله آن است که در صورت عدم وجود مخزن آب، پمپ آب با هر مرتبه باز شدن شیر آب، روشن می شود و با هر بار بستن آن نیز خاموش می شود و همین موضوع باعث می شود پمپ زودتر از حد معمول آسیب ببیند.
  • برای مقایسه و ملاحظه قیمت پمپ اب یک اسب می توانید به جدول زیر مراجعه کنید و در صورت نیاز به دریافت مشخصات و تنوع بیشتری از سایر محصولات و برندهای موجود، لطفا با همکاران فروش ما تماس بگیرید.
  • اکثر قریب به اتفاق افرادی که تجربه خرید پمپ ، استفاده و یا نصب آن را نداشته اند بیشتر به خود پمپ توجه میکنند.

بنابراین مهم است که به این ویژگی توجه داشته باشید که چه میزان فشار آب نیاز دارید و فشار تا چه ارتفاعی از پمپ باید وجود داشته بهترین پمپ آب خانگی باشد. قیمت پمپ کارواش خانگی از حدود 2 میلیون تومان شروع شده و برخی از مدل ها حتی تا 30 میلیون تومان نیز قیمت دارند.

پمپ آب جتی 1 اسب پروانه استیل کاما KAMA مدل JET100

طیف گسترده ای از مدلهای پمب آب با کیفیت بالا برای این نوع از موارد استفاده، در سایت آی ناین موجود می باشند.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.