چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ تاثیرات مخرب خرید بک لینک

Read more about more about the author here.

سفارش بک لینک معتبر

این کار ممکن است باعث شک کردن گوگل به شما و آسیب به رتبه و امنیت سایت شود. شما می توانید برای بررسی لینک های دیگران از وبسایت های Ahrefs، SEMrush، Alexa، Moz، Majestic استفاده کنید. این مدت زمان معمولاً پله ای بوده و ممکن است در روزهای اول شاهد هیچ نتیجه قابل توجهی نباشیم. همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. بستری برای رشد کسب و کارها به همراه تیم متخصص، ایده پرداز و پراشتیاق همراه همیشگی شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای بالا بردن برندتان و بخشیدن انرژی دوباره به کسب و کارتان با آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان همراه باشید. کلمه یا عبارتی که برای لینک دادن از یک صفحه به صفحه دیگر استفاده می شود، انکرتکست نام دارد.

سفارش بک لینک معتبر

بدون شک بله، مگر آن که یک سایت با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه باعث اسپم شدن سایت خود و گوگل پنالتی آن شود. این بک لینک ها ترکیبی از فالو و نوفالو هستند، اما معمولا نوفالو می باشند تا از اسپم شدن آن ها جلوگیری شود. بله، اما برای ایندکس شدن این بک لینک ها به صورت طبیعی، به صبر و زمان نیاز است. تمام بک لینک ها توسط یک متخصص سئو حرفه ای و با سابقه و به صورت دستی ساخته می شوند. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

سئو ، رعایت دستور العمل های بروز و جهانی در مورد تنظیمات سایت و جزئیات داخلی و بیرونی سایت ها می باشد . Domain Authority قدرت یک دامنه و pa قدرت هر صفحه داخلی را نشان می دهد. در ادامه توضیح می‌دهیم که هرکدام از این جریمه‌ها چطور اتفاق می‌افتند و راه حل‌شان چیست…

چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. حتی اگر هم به اشتباه تاکنون خریده اید، از فروشنده بخواهید که هرچه سریع تر اقدام به حذف بک لینک شما نمایند.(یا خودتان با ابزار disavow اثر آن را از بین ببرید) چرا که در غیر این صورت بک لینک های با کیفیت ما نیز موثر نخواهد بود. با خرید پکیج رپورتاژ با انکرتکست های مختلف از وب سایت های ما، معمولا این مشکل تا حد زیادی مرتفع می گردد. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

اگر در خرید بک لینک بی دقتی کنید و لینکهای بی کیفیت ، بی ارزش یا اسپم را خریداری کنید ، معایب زیر را به همراه دارد. به طور کلی خرید بک لینک خلاف قوانین گوگل است و اگر کوچک‌ترین شکی به شما بکند، از چاله به چاه افتاده‌اید. تعرفه‌های خرید بک لینک با توجه به نوع و تعداد لینک و سایت هایی که در آن لینک گذاشته می شود متفاوت است.

سفارش بک لینک معتبر

به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید. در حالت کلی، زمانی که یک سایت به سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ایجاد می‌شود. عبارت بک لینک با کلماتی چون inbound link یا لینک ورودی نیز مورد شناخت کاربران قرار می‌گیرد، چرا که بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از یک سایت وارد سایت دیگر شوند. در واقع می‌توان عبارت لاتین External link را هم به بک لینک نسبت داد؛ چرا که طبق چیزی که گفته شد، بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از سایت‌ اولیه‌ای که در آن حضور دارند خارج شوند.

معمولا ارزش دامنه یا همان دامین اتوریتی دانشگاه های بزرگ بین ۶۵ تا ۹۰ است. معمولا از 2 تا 5 روز کاری زمان می برد، اما می توان سرعت ساخت آن ها را پایین آورده و به 15 تا 30 روز کاری رساند. بسیاری از مشتری ها برای افزایش بهره وری از محتوا، آن را نوشته و به ما می دهند. زبان پایه محتواها انگلیسی بوده و تمام pbn ها به زبان انگلیسی ساخته می شوند. برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است. جهت تماس با واحد فنی ، پیشنهاد می شود از طریق پنل کاربری پیغام ارسال کنید و همان روز پاسخ دریافت کنید.

همچنان با میزان هزینه چنین راهکارهایی می‌توان اقدام به سفارش تولید محتوا کرد. آیا ممکن است خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن برای ما هم اتفاق بیفتد؟ گوگل از بک‌ لینک‌ها برای بررسی ارزش و کیفیت محتوای سایت شما استفاده می‌کند. پس واضح است که داشتن بک‌ لینک‌های با ارزش از سایت‌های معتبر به شما کمک می‌کند راحت‌تر رتبه بگیرید و خودتان را در میان سیل عظیمی از کسب‌وکارهای دیگر نشان دهید. من از یک سایتی بک لینک خرید به تعداد زیاد اما الان سایتم از نتایج گوگل پاک شده یکی از دوستان میگفت چون برات بک لینک انبوه با ربات زدن به همین دلیل پنالتی شدی.

با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. بک لینک گرفتن، از مهم ترین استراتژی های سئو است که هر سایتی به آن نیاز دارد.

اطلاعات شخصی شما برای بهبود تجربه شما در این سایت و برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری و یا دیگر اهداف ذکر شده در سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده می گردد. با ارسال تیکت، حداکثر تا یک روز کاری، پاسخ سوالات خود را از تیم تخصصی وبمسترسلام خواهید گرفت. از زمان راه اندازی آن ، با داشتن بیش از 5،520 لینک برگشت از 1،168 دامنه مراجعه کننده ، بسیار مورد استفاده و توصیه قرار گرفته است. در نهایت ، هنگام ساختن لیست ارتباط با ایمیل خود ، یک مزیت طولانی مدت در ذهن داشته باشید و سعی کنید یک رابطه ایجاد کنید – به جای اینکه فقط بر روی لینک پشتیبان تمرکز کنید. پس از فعال شدن محتوا ، می توانید با وبلاگ نویسان یا روزنامه نگارانی که به محتوای قدیمی پیوند داده اند تماس بگیرید تا از نسخه به روز شده شما مطلع شوند. این مباحث باید نقطه شیرینی بین آنچه شرکتشان برای گفتگو معتبر صحبت می کند و موضوعات مهم خبری باشد.

سفارش بک لینک معتبر

برخی از ابزارهای رایگان شما را از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) راهنمایی می کنند که به حذف و یافتن شباهت های معنایی بین کلمات کلیدی کمک می کند. هیچ مشکلی برای شروع از آنجا وجود ندارد، اما آنها به ناچار محدود هستند. از جمله داده‌های روی صفحه و لینک‌ها به ویژه خرید بک لینک و برای ارائه … گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها عوامل زیادی را در نظر میگیرد که یکی از مهم ترین این عوامل بک لینک ها هستند.هرچقدر بک لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشید ، رتبه سایت شما در گوگل بالاتر خواهد بود. خرید بک لینک به معنای خرید رتبه های برتر گوگل است ، چراکه با خرید بک لینک طبیعی از سایت های قدرتمند ، رتبه سایت شما به مرور زمان افزایش پیدا کرده و صفحات سایت شما در جایگاه های برتر گوگل قرار خواهد گرفت. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند.

پس در تقابل بک لینک با محتوای با کیفیت ارجحیت با محتوای ارزشمند است و بک لینک در رتبه دوم قرار دارد. خرید بک لینک دائمی و قوی می تواند در بهبود سایت شما در نتایج گوگل بسیار موثر عمل نماید. اگر این بک لینک ها مطابق الگوریتم های گوگل هم باشد تاثیر بسیار بیشتری خواهند گذاشت. تمام بک لینک هایی که در زیر دسته بندی شده است بصورت دائمی و هرمی و چند لایه می باشد که پیشرفته ترین نوع لینک سازی می باشد. از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید.

خرید این بک لینک دائمی به تمام سایت ها، اعم از قدیمی و جدید، رتبه دار و بدون رتبه، توصیه می شود. با رپورتاژ آگهی می توانید اطلاعات خود را به سرعت و به صورت هدفمند در اختیار مخاطبانی قرار دهید که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند. این روش به شما این امکان را می دهد که پیام خود را با کمترین هزینه و در زمان کوتاه منتشر کنید و در نتیجه ترافیک و فروش خود را افزایش دهید. این نوع بک لینک ها با استفاده از تصاویر به وب سایت شما لینک دهی می کنند. هنگامی که کاربر روی تصویر کلیک می کند، به وب سایت شما هدایت می شود. وجود سایت های قوی و ایرانی برای تهیه بک لینک قوی در لینک یک گوگل شدن به شما کمک بزرگی می کند .

وقتی اکثر مردم به بهینه سازی یا سئو سایت خود در موتورهای جستجو فکر می کنند، تولید محتوای سئو شده در وب سایت خود را را به تصویر می کشند. اما در حالی که کلمات کلیدی و تولید محتوا بخش مهمی از SEO هستند، اما این تمام ماجرا نیست. خرید بک لینک معتبر و لینک سازی های خارجی نیز یکی از موارد مهم و با ارزش برای گوگل می باشد. در ادامه به شما آموزش بک لینک سازی رایگان و همچنین روش های خرید بک لینک های خوب را بیان خواهیم کرد. اگر یک صفحه با اعتبار بالا به صفحه ای از وبسایت شما لینک بدهد اما مشخص شود که این صفحه هیچ پشتوانه ندارد، ضمن کاهش تاثیر لینک، موجب ایجاد شک در گوگل برای بررسی لینک سازی شما و کشف جعلی بودن فعالیت خواهد شد.

سفارش بک لینک معتبر

ساخت و مدیریت وبلاگ های ایرانی و لینک سازی در وبلاگ ها زمان بر هست. نشونت با ارائه بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده. بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید. ابتدا پکیج یا پکیج های موردنظر خودتون رو که در ادامه در موردش توضیح دادیم به تعداد دلخواه به لیست سفارش اضافه و سفارش بک لینک رو ثبت کنید. اگر یک وب سایت یک لینک به برخی از محتوای موجود در وب سایت یا وبلاگ شما اضافه کند، پس این یک بک لینک است.

خرید بک لینک انبوه (به تعداد زیاد و در مدت زمان کم) به شکلی که در گذشته وجود داشته، در حال حاضر دیگه کارایی نداره. به عبارتی نباید برای سایت تون به طور مستقیم بک لینک انبوه خریداری کنید. البته ایجاد بک لینک انبوه به صورت غیر مستقیم و چندلایه ای (به سبک تصویر نمونه زیر) و به هدف تقویت بک لینک ها و رپورتاژها مانعی نداره. بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد. اما بک لینک ها دقیقا چیست؟ و چرا بک لینک ها برای گوگل مهم هستند؟ برای تجزیه و تحلیل استراتژی ضروری در ساخت بک لینک در ادامه مطلب بخوانید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به آنجا رسیده اند؟…

آیا شرکت‌تان محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر به فروش می‌رساند؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که هر کدام از صفحه محصولات به سایت یا وبلاگ شما لینک داده‌اند. در هر دو صورت، باید هرچه سریع‌تر به فکر حل مشکل به وجود آمده باشید. پس اگر خدایی نکرده بک لینک خریدید و گوگل فهمید و جریمه‌هم شدید…به گوگل اعلام کنید که درحال رفع این مشکل هستید و سپس منتظر بمانید تا خشم گوگل فروکش کند.

هنگامی که ببیند حجم زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما سرازیر شده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در نظر می‌گیرد. در این راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خود استفاده کرده و غیرطبیعی بودن لینک سازی شما را شناسایی می‌کند. مجازات الگوریتمی هنگامی اتفاق می‌افتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف می‌کند (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که مرتبط با کیفیت بک لینک‌ها و مبارزه با خرید بک لینک است). از آنجایی که الگوریتم‌های گوگل همیشه در حال اجرا هستند، سایت‌هایی که ناقض دستورالعمل‌های گوگل هستند مجازات می‌شوند. شناسایی مجازات الگوریتمی مشکل‌اند؛ زیرا برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری درباره آن برای شما ارسال نمی‌شود. تنها راه شناخت آن افت ناگهانی رتبه سایت یا افت ناگهانی در ترافیک سایت است؛ که البته آن نیز می‌تواند ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک مربوط می‌شود- باشد.

با بهره‌گیری از این راهکار جذاب، شما می‌توانید دسترسی به مخاطبان جدید را تجربه کنید و بازدهی خود را بهبود بخشید. از آنجایی که PBN ها کاملاً محرمانه هستند و در تلاش برای ایجاد لینک های بهینه برای دستیابی به محتوای بیشتر و سایر منابع در وب هستند، ممکن است با دستورالعمل ها و قوانین موتور جستجو مغایرت داشته باشد. جستجوی ارگانیک به جستجویی گفته می شود که توسط کاربران در موتورهای جستجو انجام شده و نتایج آن بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو (مانند گوگل) نمایش داده می شود. سفارش متن رپورتاژ آگهی باعث می شود ما برای موضوع کاری شما یک مطلب سئو و حرفه ای و اختصاصی آماده کنیم . پس از خرید و ثبت بک لینک ، نتیجه خرید خودتان را روی نمودار مخصوص ِنشانگر جایگاه سایت دنبال کنید .

بک لینک ها اهمیت دارند زیرا توسط گوگل برای تعیین ارزش یک وب سایت، به ویژه در رابطه با سن آن و سایر عوامل، استفاده می شوند. همانطور که یک کسب و کار بدون هیچ بررسی آنلاین ممکن است مشتریان را برای خرید متقاعد نکند، وب سایتی که دارای «تأییدات» بسیار کمی از صاحبان سایت های معتبر است برای Google سخت تر است که اعتماد کند. برای طبیعی تر شدن پروفایل بک لینک سایت ، بین خرید بک لینک از سایت هایی که با https بارگزاری می شوند و سایت هایی که با http هستند ، تناسب برقرار کنید. تمام هنر لینک سازی در سال 2020 به ایجاد تعادل میان انواع مختلف لینک ها خلاصه می شود.

در این چند سال با برگزاری دوره های متنوع و متعدد در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها و مدیران کمک کردم تا یک سایت و بیزینس بسیار موفق تری را داشته باشند. در مدیر سرور با کمک سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنم سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید و درآمدهای باورنکردنی را خلق کنید. مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که بیشتر سایت‌ها حاضر به ارائه بک‌ لینک رایگان به سایت یا صفحه شما نیستند.

بلکه این یک روش خیلی واضح برای گوگل، برای پی بردن به انجام تکنیک کلاه سیاه سئو است و احتمال جریمه سایت توسط گوگل را افزایش میدهد. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. پلتفرم‌هایی که به ارائه بک لینک مشغول هستند، همیشه با گزارش مزاحمت (spam) مواجه هستند و عموما ایمیل‌ها و لینک‌های تبلیغاتی آنها توسط سرویس دهنده ایمیل یا مرورگرها بلاک می‌شود. اگر لینک سایتی در لیست اسپم قرار بگیرد، به شدت از اعتبارش کم می‌شود و این آسیب جدی به ارزش یک سایت وارد می‌کند. گاهی از اوقات سایت‌ها برای کسب درآمد بیشتر شروع به فروش جایگاه‌های بنری و سایر بخش‌های سایت می‌کنند و در نهایت به عنوان یک سایت اسپم شناسایی می‌شوند. برای اینکه گوگل را نسبت به لینک‌هایتان حساس نکنید از سایت‌هایی رپورتاژ بخرید که اسپم اسکور بالایی ندارند.

علاوه بر آن، تمام بک لینک هایی که توسط ویکی دمی به وجود می آیند دائمی بوده و در یک فرایند منظم و پیوسته ساخته شوند. با این کار به پنالتی گوگل، حتی در صورت آپدیت الگوریتم های گوکل، دچار نمی شوید. ما بهترین تجربه خرید بک لینک ارزان و تخصصی را برای شما به ارمغان می آوریم. یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند. ساخت این بک لینک ها کار بسیار دشواری است و گوگل اهمیت زیادی به آن ها می دهد. از آن جایی که گوگل به سایت های دانشگاهیاعتماد دارد، این بک لینک ها می توانند اعتبار و ارزش بالایی را به سایت شما منتقل نمایند.

افراد بسیاری برای دستیابی به نتیجه سریع در افزایش رتبه سئو سایت خود، اقدام به خرید بک لینک می‌کنند. همچنین، سایت‌هایی هستند که چنین خدمتی را به طور رایگان ارائه می‌دهند. صاحبان وب سایت‌هایی که از چنین بک لینک‌هایی استفاده کردند، گاها در ابتدای امر با پیشرفت ظاهرا مثبت در رتبه سئو سایت خود مواجه شده‌اند. اما این پیشرفت عمر کوتاهی داشته و همچنین متحمل ضرر شده‌اند؛ چرا که لینک شدن از چنین سایت‌هایی، یک بک لینک موثر محسوب نمی‌شود. لینک انبوه یا همان بک ‌لینک‌های اسپمی، لینک‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا ساخته می‌شوند و تعداد آن‌ها معمولا بیشتر از 1000 عدد در یک یا دو روز است. این نوع لینک‌سازی، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خواهد شد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما