آیا قیمت طلا دوباره افزایش می یابد؟


آفتاب نیوز :

هر اونس طلا تا ساعت 8:40 صبح با 1.8 درصد کاهش به 1929 دلار و 10 سنت رسید و پایین‌تر از بالاترین سطح از روز سه‌شنبه 5 سپتامبر باقی ماند. قیمت طلای آمریکا نیز با کاهش 0.09 درصدی به 1930 دلار و 10 سنت رسید.

افزایش نااطمینانی پیش از نشست فدرال رزرو باعث شد قیمت طلا در جلسات اخیر بالای 1900 دلار در هر اونس باقی بماند.

ییپ جان رونگ، استراتژیست بازار در IG، گفت که تا کنون، بازدهی واقعی خزانه داری پیش از نشست آتی فدرال رزرو بالا باقی مانده است، که منعکس کننده موضع گسترده برای سناریوی فشرده فدرال رزرو است و قیمت طلا را تا حدودی محتاط نگه داشته است.

انتظار می رود مقامات فدرال رزرو نرخ بهره را در حالت تعلیق نگه دارند، اما بر پیش بینی های اقتصادی به روز شده و اینکه آیا احساس می کنند نرخ بهره را تا پایان سال بیشتر افزایش خواهند داد، تمرکز خواهند کرد.

افزایش قیمت نفت بر نگرانی ها و انتظارات از افزایش تورم افزوده است که بانک مرکزی آمریکا قیمت ها را برای مدت طولانی بالا نگه دارد.

SPD ArGold Trust، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری مشترک دارای طلا در جهان، اعلام کرد که سهام آن روز سه شنبه 0.2 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در بازار سایر فلزات گرانبها، هر اونس نقره با 0.8 درصد کاهش به 23.05 دلار، پلاتین با 0.4 درصد کاهش به 935.25 دلار و پالادیوم با 0.1 درصد افزایش به 935 دلار رسید و به 25 دلار رسید. به 1261 دلار و 15 سنت رسید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما