معلمان معترض در روزی جدید به رتبه 2 ارتقا یافتند

مسئولان وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند که به اعتراض سایر معلمان البته با اولویت بازنشستگان رسیدگی می کنند و 100 گروه تخصصی در حال بررسی موضوع هستند تا نتیجه اعتراض معلمان به رتبه بندی به زودی مشخص شود. تا جایی که ممکن است.

عادل خالقی; رئیس مرکز امور پرسنلی و اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: ابتدا تمامی ایرادات معلمان به رتبه بندی بررسی شد و رتبه های اول و دوم که قرار بود در شورای بازرسی منطقه بررسی شود، ابلاغ شد. ، و دلیل تاخیر در اعلام نتایج اعتراض معلمان این است که رتبه بندی بیشتر درگیر بررسی اعتراضات است تا معلمان نمرات شایسته خود را کسب کنند.

در احکام جدید رتبه بندی که پس از بررسی اعتراضات معلمان صادر شد، اکثر افراد یک رتبه و گاهی دو رتبه ارتقا پیدا کردند.

جدای از رتبه بندی معلمان، موضوع نهایی شدن ظرفیت دو کنکور معلمان و معلمان از دیگر موضوعات مهم این روزهای آموزش و پرورش است.

دیروز دفترچه ای برای پر کردن آزمون معلمی منتشر شد. در آزمون آموزشی که نتیجه نهایی آن در 9 شهریور اعلام شد، قرار بود 28 هزار نفر استخدام شوند، اما 11 هزار شغل خالی ماند و از این رو دفترچه ای برای تکمیل ظرفیت های باقی مانده منتشر شد.

متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت از روز سه شنبه 27 مهرماه لغایت جمعه 30 مهرماه فرصت دارند نسبت به اعلام وضعیت زادگاه خود و انتخاب شغل بومی از فهرست مشاغل مندرج در راهنما با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

عادل خالقی; رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره پذیرش افرادی که در آزمون کتبی معلمان بیش از 470 امتیاز کسب کردند، گفت: کار هر فردی که استعداد تدریس داشته باشد محترم است. امسال پس از رایزنی ها و همکاری های فراوان سازمان اداری و جذب نیرو، برای اولین بار در آزمون های ورودی وزارت آموزش و پرورش در مرحله نهایی شدن ظرفیت و تلاش برای اتمام سقف سهمیه های اختصاص یافته هستیم. استخدام معلم (ظرفیت 28 هزار نفر) در سال های گذشته بخشی از این ظرفیت خالی مانده است که باعث کمبود معلم می شود و بار آن بر دوش آموزش و پرورش می افتد.

به گفته وی، ممکن است در مرحله پایانی آزمون استخدامی معلمان، نمرات کاهش یابد و به افرادی که می خواهند معلم شوند، امتیاز داده و مراحل گزینش و مصاحبه را پشت سر گذاشته اند، خدمت کنیم.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، نتایج نهایی آزمون دبیری تا پایان مهرماه اعلام می شود و دلیل تاخیر در اعلام نتایج نیز تغییر در روند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان اعلام شده است. .

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما