معرفی کلینیک ها و پزشکان برتر کاشت مو در تهران

آخرین نسخه ربات که ARTAS 9x نامیده می شود، پیشرفت ها و به روز رسانی های جدیدی را معرفی کرده است.

کاشت مو تهران

تا جایی که ضمن جذب و به کارگیری کادر متخصص و حرفه ای، دستگاه های پیشرفته و مجهز نیز جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات فراهم شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این موارد تنها بخشی از ویژگی های بارز مجموعه زیبایی ستاره ساعی، بهترین کلینیک کاشت مو در منطقه جردن می باشد.

درخواست مشاوره رایگان

برای اینکه بتوان پیوندها را به خوبی کاشت کرد، کانال ها با عمق 1 تا 2 میلی متر باز می شوند. این تضمین می کند که واحدهای موی برداشت شده می توانند دقیقاً در جهت طبیعی رشد قرار گیرند. تاکید می کنم حتما عکس بانک مو را هم بفرستید تا بتوانیم ارزیابی درستی از وضعیت طاسی و سطح پوشش و تراکم حاصله ارائه دهیم .

کاشت مو تهران

کیست، برآمدگی و زخم در محل کاشت مو امری طبیعی است و بعد از چند هفته از بین می‌روند. به‌مدت دو هفته بعد از عمل لباس‌های جلوبسته نپوشید و مراقب باشید موقع تعویض لباس آن را روی موهایتان نکشید. بهتر است از پیراهن‌های یقه‌دار مثل تی‌شرت در روز عمل استفاده نکنید و به‌جای آن پیراهن‌های دکمه‌دار بپوشید تا در هنگام پوشیدن لباس هیچ‌گونه برخوردی با موهای شما پیش نیاید.

هزینه و مزایای کاشت مو به روشMicro FIT در تهران

روش FUT را می‌توان توسط تکنسین‌ها و یا تیم کاشت در کلینیک انجام داد. و درصورتی‌که این‌گونه عمل نشود، ممکن است جراحی با نتایج مطلوب همراه نباشد و آسیب‌هایی به بیمار وارد شود. منطقه جغرافیایی از مهمترین عواملی است که بر هزینه کاشت مو اثر می‌گذارد. این اثر به حدی زیاد است که اگر شما، از یک کشور به کشور دیگر بروید، هزینه کاشت مو بسیار متفاوت خواهد بود.

کاشت مو تهران

طاسی ارثی یا نازک شدن مو شایعترین نوع کم مویی است که هر دو جنس را درگیر می کند، اگرچه بروز آن در مردان بسیار بیشتر است. این اختلال ژنتیکی باعث دکتر مینا شریفی مراقبت های بعد از کاشت مو تبدیل تدریجی موهای ترمینال (انتهایی) به موهای ولوس (کرکی) می شود و بتدریج نسبت موهای ترمینال به ولوس از حالت طبیعی 2 به 1 کمتر می شود.

✅ نقش متخصص در موفقیت کاشت مو

در این کلینیک با بررسی شرایط پوست و بافت منحصر به هر فرد بهترین روش و تکنیک را پس از معاینه پیشنهاد می دهد. در کنار مهارت و تخصص کاشت مو، وجود زیبایی شناسی در پزشک موجب می گردد تا با در نظر گرفتن مدل مویی که مناسب فرد است، کاشت انجام شود. «کلینیک پوست و موی ساعی» با اولویت این امر و بکارگیری دستگاه های روز و مجهز، در محیطی زیبا و آرام، در قلب شهر تهران در حال ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی به هموطنان در سراسر ایران است. هزینه کاشت مو با توجه به شرایط متقاضی، روش مورد استفاده و تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند متغیر است.

مهم نیست کلینیکی که به آن مراجعه کرده‌اید از چه امکاناتی برخوردار است و پرسنل آن تا چه حد رفتار صمیمی و دوستانه‌ای با شما دارند، اگر احساس کردید قیمت‌ها نجومی بوده و بسیار بالاست به راحتی آن کلینیک را ترک کنید. چراکه مرکز کاشت موی خوب و معتبر در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد، هزینه منصفانه و معقولانه‌ای از شما دریافت می‌کند.

  • چرا که ممکن است سوالات زیادی در طی این مسیر برای شما به وجود بیاید.
  • این روش جدید تر و پیشرفته تر از روش کاشت مو FUT می باشد و هیچ گونه برشی در پوست سر ایجاد نمی شود و موهای مورد نیاز به صورت تکی به محل مورد نظر منتقل می شوند و خونریزی و بیهوشی روش FUT را ندارد.
  • هنگاميکه موها در ابتداي ريزش هستند، واحدهاي فوليکولي را ميتوان بطور دقيق در لابلاي آنها کاشت تا ظاهر متراکم اوليه مو حفظ گردد.
  • در جهت تشخیص بهترین شهر و بهترین کلینیک‌های کاشت مو، بهترین راه مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو و بررسی سوابق کلینیک‌های درمانی است.

در صورتی که می خواهید بهترین دکتر کاشت در ایران را برای رفع طاسی سر خود انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کاشت مو تهران

از جمله مزیت‌های روش FUT می‌شود به این موضوع اشاره کرد که عمل نسبتا آسانی است و سریع انجام می‌شود. در موارد بسیاری حتی با یک جلسه‌ چند ساعته عمل کاشت در بهترین مرکز کاشت مو در تهران، به طور کامل انجام می‌شود و نیازی به جلسات متعدد نیست. مزیت دیگر روش کاشت FUT در بهترین مرکز پیوند مو در تهران این است که تقریبا بدون درد است.

کاشت مو تهران

به عنوان مثال عموما پزشکان در بهترین مرکز کاشت مو در تهران، معتقد هستند برای آن دسته از متقاضیانی که طاسی سر آن‌ها به نسبت وسیع است، کاشت مو به روش FUT مناسب‌تر است. یا اگر بخواهید یک ناحیه‌ کوچک را پوشش دهید روش DHI به خاطر دقت بالای آن توصیه می‌شود. در ابتدای کار، باید مجوز رسمی از طرف وزارت بهداشت را برای مرکز کاشت مو در تهران بررسی نمایید و سپس سراغ باقی موارد بروید.

  • لیپوست (تمام بدن یا برخی نواحی)، انواع جراحی های ابدومینوپلاستی (لیفت شکم)، تزریق چربی به باسن ( لیفت باسن برزیلی)، انواع جراحی های زیبایی سینه (پروتز دائمی سینه، ماستوپکسی، ماموپلاستی)، عملی ژنیکوماستی سینه برای آقایان.
  • از همین رو نیازی به پرداخت هیچ‌گونه بهره یا هزینه‌ی اضافی جهت قسطی کردن فرآیند پرداخت نیست.
  • این شیوه به عنوان متاخرترین و به روز ترین روش کاشت مو شناخته شده وتمامی معایب شیوه های پیشین در این روش مرتفع گردیده است.

انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران اولین قدم در فرآیند کاشت مو است. با توجه به حساسیت بالایی که در این فرآیند وجود دارد، کاشت مو باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود. قبل از انجام هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و داشتن تجهیزات و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کنید. در ادامه شما را با ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید .

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما