معاون سیاسی وزیر کشور نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در توسعه و بازسازی اتبوت بی بدیل است.

بر اساس گزارش روابط عمومی توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، سید محمدتقی شاهجرجی در بازدید از کارگاه ساخت گنبد حسینی در کرمان افزود: این یک موفقیت است که مردم این منطقه فرصتی برای مرمت حرم‌ها به‌ویژه گنبد حرم سیدالشهدا باید اقدام شود». این قابل تامل است و البته نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بی بدیل است. .

وی گفت: با گشت و گذار در سطح شهر و صحبت با برخی از شهروندان متوجه شدم کرمان مردمانی متدین دارد و دل این مردم به اهل بیت علیهم السلام است و این نشان دهنده خوب بودن این مردم است. “

شاهچاروقی افزود: البته همه مردم ایران از محبان اهل بیت (ره) هستند، اما این استثنا به دلیل وجود حجره تربت است که پلیدی نزدیکترین مکان به اعدام امام حسین (ع) است. ، حفظ شده است و همچنین کارگاه ساخت گنبد شهر مقدس سیدالشهد.

معاون سیاسی وزیر امور داخله ابراز امیدواری کرد که خداوند دلهای ما را به سوی اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت اباعبدالله علیه السلام معطوف کند و آن بزرگواران نیز ما را در جمع یاران خود ببینند. باشد که در آخرت خوش باشیم

شخچراگی درباره کسانی که در بازسازی و بهسازی عتبات تردید دارند، گفت: اتفاقا اکثر کسانی که در این کار کمک می کنند از اقشار کم درآمد جامعه هستند و افراد زیادی حاضرند جان خود را در این کار فدا کنند. جاده

وی تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان در این زمینه تلاش کرده اند که تحریک کنند، حتی قبر سیدالشهدا(ع) را تخریب کردند و آب را روی آن بستند و صد سال تلاش کردند تا مردم ندانند که قبر امام حسین (ع) آنجاست.

شاهچاروقی افزود: گاه از روی ناآگاهی چنین شبهاتی را مطرح می کنند اما اینکه فقرا در بازسازی و بهسازی امامزاده ها کمک می کنند و برکات آن را در زندگی می بینند شگفت انگیز است.

رسول فتحی در این بازدید به مدیران ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات منطقه کرمان از پروژه های اجرا شده توسط این ستاد در کربلا، کاظمین و سامرا و چگونگی ساخت گنبد تل زینبیه در این مکان گفت. گنبد حرم مطهر حسینی کرمان بیان کرد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما