سروش رفیعی در روزی جدید به آخرین تصویر مقابل فدراسیون فوتبال رسید

سروش رفیعی در پاسخ به اختلافات بین تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: ابتدا می خواهم بگویم این دعوای بازیکنان، مربیان و باشگاه ها مدتی است که رو به افزایش است. فدراسیون فوتبال قوانینی را وضع کرده است که خنده دار نیست، اما پر از اشتباه است. فدراسیون برای خودش حدی تعیین می کند و مثلا چهار قانون وضع می کند تا باشگاه ها را مجبور به دور زدن فدراسیون کند و بعد باشگاهی که اشتباه کرده، فدراسیون نامه هایش را امضا می کند و به او کارت می دهد. سپس چنین بازی هایی از اینجا شروع می شود. یک تیم از تیم دیگر شکایت می کند، آنها امتیاز خود را می گیرند و سپس همان اتفاق برعکس می افتد. بعد از این مسائل، فدراسیون از ما می خواهد، امتیاز می گیرد و از ما پول می گیرد تا زحمات ما را زیر سوال ببرد و هواداران را ناراحت کند. در این صورت اتفاق خاصی نمی افتد.

وی افزود: اولین مشکل این است که بازیکنان در فوتبال کنار هم نیستند. در فوتبال مربیان با هم نیستند. ما جایی نداریم که بگوییم آقای فدراسیون یک چیزهایی را برای ما روشن کنید. فدراسیون شما جواب نمی دهد اما لطفاً مواردی را برای ما روشن کنید. چرا اتحادیه بازیکنان نداریم؟ آیا ما واقعاً این فوتبال را می خواهیم؟

روفی همچنین گفت: خیلی از جوانان الان که در فوتبال هستند آینده شان تباه می شود. بازیکنان بابت بازیکن بودن هیچ گونه امتیازی از فدراسیون فوتبال دریافت نمی کنند. فدراسیون از ما سود می گیرد اما نه بیمه می شویم و نه حقوق می گیریم. بعدا می شنوید که پولم را از باشگاه دریافت کرده ام که درصدی از من کم شده است. ما در هیچ کجای دنیا چیزی به نام حق فدراسیون نداریم. البته بازیکنان دیگر هم مثل من می توانند پولشان را بگیرند. آقا به ما دلیل بدهید که چرا بازیکنان باید به فدراسیون حق بدهند. کجای دنیا همچین چیزی هست؟ حالا این پول را می دهیم، باید بگویم این حق فدراسیون چه سودی برای بازیکنان دارد؟ چرا می گویند ورزشگاه عضدی ویران شده و دیگر زمینی برای بازی ما در تهران نیست؟ چرا باید در شهر بازی کنیم؟ چرا VAR وجود ندارد؟ این پول کجا می رود؟ تکلیف این پول چه خواهد شد؟ یک شمارش انگشت شست انجام دهید تا ببینید آیا هزینه فدراسیون به عدد قابل توجهی می رسد یا خیر. از این پول برای عمر خود استفاده کنید اما حداقل یک سال از این پول را صرف زیرساخت های این ورزش کنید. اگر زیرساخت ها را قوی کنید، مطمئناً دیگر اختلافی بین تیم ها وجود نخواهد داشت. مثلاً فرض کنید مقابل ما آفساید می گیرند. همین موضوع باعث می شود که خیلی ها بگویند پرسپولیس دولتی است و… این موضوع باعث آشفتگی و بحث بین مخاطبان می شود. هفته آینده این موضوع برای استقلال و سپاهان تکرار خواهد شد. ناخواسته اتفاق می افتد و سپس بازیکنان اعتراض می کنند که با احضار کمیته انضباطی مواجه می شوند.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما