افزودن تجهیزات پیشرفته نقطه و شلیک و شبکه محور به نیروی زمینی ارتش

به گزارش آرانیوس، امیر سرتیپ کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در سیزدهمین جشنواره مالک اشتری این ارتش اظهار داشت: ما با همکاری وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور در ستاد فرماندهی کل قوا. از نیروهای مسلح نیروهای مسلح گفت: این ارتش که ظرفیت بالایی دارد، تکنیک های پیشرفته ای را معرفی کرده است، توانایی نقطه گذاری و شبکه سازی را دارد و می تواند به نیازهای نزایا پاسخ دهد.

امروزه دقت تسلیحات یکی از مهم ترین مولفه ها در حوزه تسلیحات نظامی است که از دیرباز در زمینه موشک ها و هواپیماهای کشنده تمرین شده است. البته شبکه گرایی یکی دیگر از عناصر استراتژیک در حوزه نظامی است که از طریق آن می توان یک هواپیما یا بسیاری از مثلاً پهپادها را کنترل و کنترل کرد.

امیر حیدری در بخشی دیگر از سخنان خود که در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران مطرح شد، گفت: نیروی زمینی هر سال تمرین می کنند و امسال نیز تمرین خواهیم کرد. اخیراً یک تمرین هواپیمای بدون سرنشین و قبل از آن تمرین جنگل داشتیم. در آینده تمرینات میدانی را بسیار خوب انجام خواهیم داد و همه یگان ها در آن شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری به افتخار ارتش اضافه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین تاکید کرد: این نیروها در تمامی رزمایش ها از تجهیزات ویژه و تخصصی استفاده می کنند که به تازگی در خدمت ارتش قرار گرفته و توسط نیروی زمینی ساخته شده است. تجهیزات بسیار خوبی داریم که در این تمرین از آنها استفاده خواهیم کرد.

من باید بگویم؛ 22 فروردین ماه سال جاری نیروی زمینی ارتش اعلام کرد تجهیزات جدیدی به ارتش اضافه شده است که دارای چهار ویژگی برد بلند، تیراندازی، هوشمند و سازگار با فناوری های روز است. این خودروها هزار و هشتاد و چهار نوع تجهیزات و سلاح جدید بودند که توسط نیروی زمینی ارتش بازسازی، تکثیر و تولید شدند.

انتهای پیام/

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما