آموزش بک لینک سازی سئو فوق حرفه ای با متد لینک بیلدینگ یا لینک سازی خارجی

برای پیدا کردن لینک‌های معیوب می‌توانید از افزونه‌ی Check My Links استفاده کنید. پس از فعال کردن این افزونه برای صفحه‌ی سایت خود، این ابزار لینک‌های صفحه شما را به رنگ های سبز (لینک سالم) و قرمز (لینک معیوب) نشان می‌دهد. سپس می‌توانید از ابزار Broken Link Builder کمک بگیرید تا لینک‌های خود را اصلاح و پروفایل لینک خود را دوباره محبوب کنید. Page authority نیز مانند الگوریتم‌های گوگل بسیار جامع است و تحت تاثیر قرار دادن آن کاری دشوار است. این امتیاز تحت تاثیر معیارهای مختلفی مشخص می‌شود که هر یک تاثیر خاص خود را بر آن می‌گذارند. در واقع این چند فاکتوره بودن سایت Moz از چند عاملی بودن الگوریتم‌های گوگل هنگام رتبه بندی سایت‌ها الگو گرفته است تا بتواند پیش‌بینی درستی را انجام دهد.

در ادامه نکات مهم و مراحل ساخت پروفایل لینکداین حرفه ای را بررسی می‌کنیم. مسلما فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ بسیاری را در زمینه کاری خود میشناسید. میتوانید با عضو شدن در آنها و فعالیت به سوالات کاربران تا حدود زیادی پاسخ دهید.

این برای نخستین بار بود که حقوق پخش مسابقات لیگ برتر زنان در یک بسته‌ حقوقی جدا از مسابقات لیگ برتر مردان فروخته می‌شد. بعد از اینکه محتواهای خود را در سایت بارگذاری کردید ، این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از ابزار های آنالیز مانند گوگل انالیتیکس ، مقالات برتر یا تاپ را مشخص کنید. برای مثال اگر بخواهید سایت یک رستوران را لینک کنید، بین علامت‌های ” “ آدرس کامل سایت رستوران را همراه با HTTP آن قرار می‌دهید و انکسر تکست خود (برای مثال نام یک محصول یا نام کمپانی) را به جای YOUR TEXT HERE جای‌گذاری می‌کنید. توجه داشته باشید که اغلب، این متن ها هستند که لینک میشوند، اما گاهی یک عکس یا یک باکس نیز لینک میشود. استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد. استفاده از سایت های خبری معتبر و پربازدید می توانند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کنند.

استراتژیک بودن به معنای این است که از همان ابتدای امر، اهداف مشخصی را برای خودتان تعیین کنید. بنابراین اگر خواهان هدایت ترافیک بیشتری به سایت خود هستید، ریپورتاژ آگهی شما باید در سایت هایی باشد که ترافیک خوبی را به سمت شما هدایت کنند. ما فقط روی کاربران باتجربه (نزدیک به 65٪ ، از جمله کارشناسان) متمرکز خواهیم شد و به هر یک از استراتژی هایی که این متخصصان از آنها اثربخش ترین هستند ، خواهیم پرداخت. صاحبان کسب و کار – 38.29٪
متخصصان در خانه – 30.24٪
مشاوران / فریلنسر های سئو – 22.44٪
متخصصان سئو  – 9.02٪.

برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. در این روش، شما با پرداخت هزینه مشخصی، می‌توانید آگهی خود را در سایت‌های مختلفی منتشر کنید. دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند.

این معیار بعدها تبدیل به بخشی از الگوریتم رتبه بندی کلی گوگل و سیگنالی قوی در این زمینه شد، زیرا روشی بسیار عالی برای تعیین کیفیت یک صفحه بود. این معیار بسیار موثر بود، زیرا طبق این ایده به وجود آمده بود که هر external link به معنی یک رای اعتماد برای آن سایت یا صفحه است. برای این مثالی که زدم شما میتوانید درک بیشتری از لینک سازی خارجی پیدا کنید . سئولایت دوره های آموزش سئو را به صورت حضوری و غیرحضوری برای شما عزیزان تدارک دیده است. این دوره ها به صورت کامل به مباحث آموزش حرفه ای بهینه سازی وبسایت می پردازد.

اگر در لینکدین فعالیت خاصی نکنید، صرفا یک پروفایل بسازید و رهایش کنید، قطعا نمی‌توانید انتظار داشته باشید که پیشرفتی هم حاصل شود. اما اگر واقعا وقت بگذارید، تولید محتوا کنید و ارتباطات خوبی برقرار کنید، حتما نتیجه‌ی آن را می‌بینید و به موفقیت‌های چشمگیری می‌رسید. ساخت لینکدین حرفه ای در واقع ساخت رزومه حرفه ای است و لینکدین و ارتباط با حرفه‌ای‌ها به شما کمک می‌کند تا به تناسب تخصص و مهارت‌های خود، به آن‌چه سزاوارش هستید برسید و با بهترین کسب‌وکارها همکاری کنید.

  • گذاشتن یک نظر معنادار در مورد مقاله یک نفر راهی عالی برای جلب توجه آنها و شروع رابطه با آنها است.
  • مشکلی که بسیاری از استراتژی‌ها در زمینه‌ی لینک سازی دارند، نداشتن جاه طلبی است.
  • برای پیدا کردن لینک‌های معیوب می‌توانید از افزونه‌ی Check My Links استفاده کنید.
  • افزونه لینک دادن در وردپرس Internal Link Juicer یک افزونه مدیریت لینک ها در وردپرس می باشد.
  • پس با توجه به اهمیت لینک سازی , مهم ترین کلمه کلیدی و همخانواده را نوشته و به عنوان انکر تکست به صفحات هدف خود لینک بدهید تا از این طریق گوگل و کاربران به مسیر لینک شده هدایت بشوند .

پکیج های متنوعی در مباحث گوناگون سئو تدارک دیده شده است تا کاربر با توجه به نیاز خود آن مبحث آموزشی را تهیه نماید. در کل بسته آموزشی جامعی در سئولایت تدارک دیده شده تا آموزش های لازم را فراتر از آموزش های دیگر سایت ها به صورت تخصصی و تکنیکی ارائه دهد. لازک به ذکر است با خرید دوره های آموزش سئو سایت سئولایت شما در آن زمینه به یک متخصص تبدیل خواهید شد و تکنیک های آن شاخه از سئو را فراخواهید گرفت. اهمیت لینک سازی و خطرات جانبی آن به ما این هشدار را میدهد که تکنیک های اجرایی را تنها از منابع معتبر یاد بگیریم. کتاب آموزش لینک سازی برای افراد مبتدی میتواند نقطه شروع مناسبی برای شما باشد. برای اینکه یک مسیر حرفه‌ای برای تولید محتوا وب سایت‌تان داشته باشید در قدم اول باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام روش لینک سازی در خارج از سایت را دارید؟!

آموزش فارسی سازی قالب وردپرس نحوه راستچین کردن، ترجمه انگلیسی به فارسی

پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . گوگل، PageRank را در سال 1998 معرفی کرد، سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به یک صفحه هدایت می‌شد، مقداری را به آن صفحه اختصاص می‌داد. این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت.

در نتیجه، وب مسترها به منظور بهبود رتبه‌های خود، شروع به تمرکز شدید در ایجاد لینک‌های خارجی به سایت‌های خود کردند. این امر منجر به ظهور تکنیک‌های مختلف ساخت لینک با کمک سئو کلاه سیاه، مانند مزارع لینک و دایرکتوری‌های اسپم که هدف آن فریب دادن PageRank بود، منجر شد. متغیرهای مختلف گوگل مانند بک لینک شانس موفقیت سایت را افزایش می‌دهندهمۀ ما می‌دانیم که گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت‌هایی را که به صفحات شما لینک دارند را ارزیابی می‌کنند تا محتوای شما را به درستی رتبه بندی کنند. این ۱۳ استراتژی بی عیب و نقص لینک سازی را دنبال کنید تا در مسیر ایجاد یک وبسایت موفق قرار بگیرید، طوری که کاربران و Google شما را دوست داشته باشند. راستی شما از کدام استراتژی برای دریافت لینک های باکیفیت به صفحات وب خود استفاده کرده اید؟ لطفاً آنها را با ما به اشتراک بگذارید. برایان تریسی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب اهداف (Goals) می گوید که هیچ نیرویی نمی تواند شما را از رسیدن به خواسته های زندگی باز دارد.

شما با ثبت کردن محتوای خود در سایت های ویکی به علاوه آشنایی مخاطبان با محتوای خود می توانید آن ها را با برند خودتان  آشنا کنید. پست میهمان به این معنا است که یک سایت به عنوان میزبان یک متن و یا محتوا را در سایت خود قرار میدهد تا بین سایت خود و سایت دیگر ارتباط برقرار کند. برای آشنایی و آموزش تخصصی و دقیق تر این مباحث می توانید در دوره آموزش خصوصی سئو ثبت نام نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. وقتی صحبت از تبلیغ برند یا معرفی خود به عنوان یک متخصص می شود کاملاً مؤثر است.

شاید جالب باشد بدانید لری پیج بنیان گذار گوگل کار خود را با ایده بک لینک شروع کرد. همیشه ساخت بک لینک های دانشگاهی (edu) برای مدیران سایت ها و سئوکاران امری دشوار و ایده آل بوده و هست. شاید شما هم روزی به دنبال بک لینک های دانشگاهی بوده ای، درست حدس زدیم؟؟ 🙂 بک لینک های دانشگاهی و بخصوص رپورتاژهای دانشگاهی را نمی توان به سادگی ساخت و از بسیاری از سایت های edu نمی توان بک لینک گرفت. (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند). ما در این آموزش ساخت بک لینک های قدرتمند و رپورتاژهای دانشگاهی با کیفیت (که خصوصیات آن در تصویر میانی صفحه آورده شده) را از 0 تا 100 آموزش داده ایم.

همچنین می توانید از اپراتورهای جستجوی پیشرفته استفاده کنید ، که به شما کمک می کنند تا روی وب سایتهای ارسال کننده محتوای خاص تمرکز کنید. برای اینکه میزان دومین اتوریتی را به دست آورید می توانید از ابزار ماز استفاده کنید. طی این فرآیند شما می‌توانید به کسانی که مسئول تغییر دادن لینک‌های معیوب هستند اطلاع دهید و از آن‌ها بخواهید که لینک معیوب را با یکی از محتواهای شما جابجا کنند تا هم در زمان شما صرفه جویی شود و هم لینک سازی قوی‌تری داشته باشید. این روش می‌تواند برای کسانی محبوب باشد که سرشان شلوغ است و نمی‌توانند برای وبلاگ خود محتوا بنویسند. در این استراتژی تنها کافی است در وبلاگ‌ها صفحاتی پیدا کنید که دیگر لینکشان کار نمی‌کند و از صاحب وبلاگ بخواهید که لینک معیوب را با لینکی از سایت شما که دارای محتوایی مشابه است جایگزین کند.

صفحه ی اصلی سایت شما برای گوگل بسیار مهم است و بسیار اهمیت دارد  که این موضوع باعث میشود لینکی را درون صفحه اصلی سایت شما قرار بگیرد اهمیت بسیار بالایی دارد . در لینک سازی طبیعی هرگاه لینک سازی به صورت طبیعی باشد یعنی خودمان لینک سازی نکنیم بلکه یک سایت لینک ما را درون سایت خودش بگزارد را لینک سازی طبیعی گویند . این نوع لینک سازی بیشتر در کشور های خارجی انجام میشود اما درون کشور ما چون خیلی کم پیش می اید که یه صورت طبیعی به وبسایت ما لینک بدهند از لینک سازی مصنوعی استفاده میکنیم. لینک سازی طبیعی به لینک سازی گفته میشود که ویسایت ها به طور طبیعی به سایتتان لینک بدهند  و لینک سازی مصنوعی و یا دستی به لینک سازی گفته میشود ک خودتان درون وبسایت های دیگر لینک سایتتان را قرار بدهید .

  • شما فقط نمایه های بک لینک از رقبا را می گیرید ، که می توانید در گروه گزارشات Backlink Analytics (برگه رقبا) پیدا کنید و از آن برای جلب لینک های بیشتر ، ایده بگیرید.
  • رسانه های اجتماعی، انقلابی در بازاریابی ایجاد کرده اند و می توانند مزیت بزرگی برای استراتژی لینک سازی سایت شما باشند.
  • شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید.

اگر میخواهید لینک سازی حرفه ای و تخصصی یاد بگیرید و برای وبسایت خود بکلینک های با کیفیت دریافت کنید حتما فیلم زیر را ببینید. سئوکاران متخصص بسیار زیادی در ایران وجود دارند که شاید نتوان حتی در تخصص آنها شک کرد اما ممکن است بعضی از آنها در انتقال اطلاعات به مخاطبان مشکل داشته باشند و نتوانند به خوبی موضوع مد نظر خود را به مخاطب بفهمانند. برای این که مطمئن شوید مدرس سئوی شما از توانایی انتقال اطلاعات بالایی برخوردار است، آموزش های رایگان سئوی او را بررسی کنید.

بک لینک سازی در فروم ها و سایت های دانشگاهی

با افزایش رقابت در کسب‌وکار آنلاین، دیگر سئو داخلی به تنهایی کافی نیست و برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل، نیاز است تا لینک‌سازی خارجی را به صورت اصولی و دقیق انجام دهید تا بتوانید جایگاه‌های برتر را در گوگل به دست آورید. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند.

ایرادی که توی این نوع بک لینک زدن وجود داره دیر واکشی شدن و یا زمان هایی واکشی نشدن این بک لینک هاست. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. ایران فاندر با تجربه 7 ساله به علاقه مندان کمک می ‌کند تا تبدیل به یک کارآفرین اینترنتی تراز اول شوند و کسب ‌و ‌کارشان را سریع‌ تر رشد بدهند. ایران فاندر با تجربه 10 ساله به علاقه مندان کمک می ‌کند تا تبدیل به یک کارآفرین اینترنتی تراز اول شوند و کسب ‌و ‌کارشان را سریع‌ تر رشد بدهند. چه محصولاتِ دیجیتال همانند کتاب های الکترونیکی یا نرم افزاری بفروشید و چه محصولات فیزیکی همانند دوربین های دیجیتال و کتاب های چاپی… باید به دیگران دلیلی دهید که شما را تبلیغ کنند. اگر می خواهید مردم مطالب شما را جدی بگیرند، باید چیزهایی بنویسید که آنها را به فکر وا داشته، به آنها انگیزه دهد و زندگی شان را دگرگون سازد!

به همین دلیل می توانید از طریق تبلیغات محتوای فوق العاده خود را به نمایش بگذارید تا پیوند های زیادی از آن ها دریافت کنید. بعضی از دوره ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و برخی هم از قیمت پایینی برخوردارند. اما قبل از خرید دوره نگاهی به میانگین قیمت دوره های سئو موجود در بازار بیندازید و سعی کنید دوره ای بیش از حد گران را خریداری نکنید. اما آیا مطمئنید که این فرد میتواند در هنگام انجام پروژه هم چنین اعتماد به نفسی داشته باشد و با اطمینان به انجام کار خود مشغول شود؟ سئو علمی است که تخصص در آن صرفا در هنگام عمل مشخص میشود. برای اینکه تخصص یک مدرس سئو را متوجه شوید، صرفا به آموزش های وی بسنده نکنید و حتما به نمونه کار های او مراجعه کنید.

نوشتن پست مهمان به معنای ارائه محتوایی باکیفیت برای وب‌سایتی دیگر با هدف دریافت بک لینک به وب‌سایت خود است. در این روش، شما به عنوان یک نویسنده، یک مطلب جذاب و باکیفیت برای وب‌سایت دیگری می‌نویسید و در این مطلب، به وب‌سایت خود لینک می‌دهید. برای نوشتن پست مهمان، ابتدا باید به دنبال وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود بگردید و سپس با ارسال درخواست به مدیر وب‌سایت، از او بخواهید که شما را به عنوان یک نویسنده مهمان برای وب‌سایتشان بپذیرند. پس از پذیرش درخواست، باید محتوای مورد نظر را با رعایت قوانین و محدودیت‌های وب‌سایت مقصد بنویسید و در انتها لینک به وب‌سایت خود را درج کنید. فروم ها از جمله بخش‌هایی از وبسایت‌ها هستند که به هدف ایجاد یک شبکه تعاملی بین کاربران ایجاد شده‌اند. در این فروم‌ها اصل کار براساس پرسش و پاسخ و ارائه نیازهای مختل افراد و دریافت پاسخ از سوی کاربران دیگر پایه ریزی شده است.

در بسیاری از موارد این اتفاق رخ می‌دهد که یک وب‌سایت، از برند شما در محتوای خود نام می‌برد اما به سایت شما لینک نمی‌دهد. در این مواقع می‌توانید به صاحب وب‌سایت اطلاع دهید و از او بخواهید تا روی اسم برند شما به شما لینک بدهد. او حالا جوانی 24 ساله است که به سمت درک مفاهیم و تشخیص لینک های مصنوعی و… قدم برداشته است و هر کاری را انجام می دهد تا با الگوریتم های به اصطلاح خفن خودش جلوی لینک سازی را بگیرد اما باز هم گوگل جان مونده تا برسی😂. الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم. اگر سایت های دیگر، عکس های یونیک سایت شما را بدون اجازه بر می دارند و در وبسایت خود استفاده می کنند، دنبال کردن مراحل زیر می تواند یک بک لینک از آن سایت ها برای شما ایجاد کند.

در حالت کلی این موضوع بر این قاعده تاکید دارد که محتوای شما باید ترکیبی از کلمات کلیدی هدف باشد تا گوگل بتواند محتوای شما را به خوبی تشخیص دهد و آن را رتبه بندی کند. در همین خصوص موضوع محتوای کپی به میان می آید که عملا کار را خراب می سازد. سعی کنید همواره از محتوایی بسیار جامع و اصولی و بدون تکرار استفاده کنید. در ضمن تجربه نشان داده است که محتوا های 2000 کلمه ای شانس بهتری را برای دریافت رتبه در میان 10 نتیجه اول دارند. در حقیقت لینک سازی خارجی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسیر سئو خارجی است که وب‌مستران به آن توجه ویژه دارند. با شناخت این مفهوم، متوجه خواهید شد که اگر اکسترنال لینک بیلدینگ به صورت درست و اصولی پیاده‌سازی شود، می‌تواند نتایج مثبت برای وب‌سایت شما به همراه داشته باشد.

نرم افزاری رایگان که کافی است یک صفحه از سایت مورد نظر خود را به آن بدهید و این ابزار لیستی از لینک‌های موجود در آن سایت را به همراه انکر تکست‌های استفاده شده به شما ارائه می‌کند. مثلا یک سایت طراحی سایت که در زمینه ی برنامه نویسی وب فعالیت میکند نباید تمام صفحات خود را با کلمه کلیدی طراحی سایت محتوا گذاری کند , بلکه باید با عنوان های مختلف محتوای خود را با کلمات کلیدی مشابه ارائه بدهد . اینکه مثلا شما 10 صفحه راجب طراحی سایت ایجاد کنید نه تنها به سئو سایت شما کمک نمیکند بلکه باعث کاهش و افت شدید رتبه سایت شما میشود. و یا همچپنین شما لینک یک وبسایت را درون وبسایت خود قرار بدهید , یک لینک خارجی محسوب میشود . پس از آن که شما به خوبی لیست کلمات کلیدی کسب و کارتان را فراهم ساختید حال نوبت به آن می رسد تا بتوانید با استفاده از روش های مرسوم آن کلمه کلیدی را سئو کنید. روش های سئو به سه دسته اصلی سفید، خاکستری و سیاه تبدیل می شوند که هر کدام از این موارد پیچیدگی ها و تکنیک های خاص خود را دارند.

هنگامی که شما کلمه ای را در گوگل سرچ می کنید خود گوگل کلماتی را به شما پیشنهاد می کند تا بتواند شما را برای رسیدن به محتوای اصلی و مدنظر شما هدایت کند. صرفا پس از گذراندن دوره و وارد فاز عملی شدن است که با مشکلات واقعی روبرو میشوید. زمانی که سؤال های ریز و درشت ذهن شما را پر میکند و آنجا است که اهمیت پشتیبانی دوره سئو و وجود یک متخصص سئو در کنارتان را متوجه میشوید. مثال بالا یک نمونه پیشنهاد استراتژی فرضی است و شما به‌هیچ‌وجه نباید از آن برای لینک سازی سایت‌تان کپی بگیرید و همان را اجرا کنید. در قدم اول به سراغ روش‌های لینک‌سازی از نوع خارجی می‌رویم که وبمستران با پرداخت هزینه و همکاری با یکدیگر اقدام به تولید لینک‌ها می‌کنند.

این روز‌ها، کسب و کار‌های مختلف در رقابتی بزرگ قرار گرفته‌اند تا بتوانند مشتریان زیادی را از طریق وب سایت‌های… یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است. با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است. در این مقاله می خواهیم به طور کامل نحوه انجام پیوند سازی خارجی و قواعد و اصول مهم آن را مورد بررسی قرار بدهیم.

البته پیش از بیان این نکات، لازم است بدانید که در صورت تشخیص گوگل از لینک خارجی شما به عنوان یک لینک مصنوعی، آن را حذف کرده و زحمت شما به هدر می‌رود. ضمن اینکه می‌تواند بر روی سایت شما تاثیرات منفی خود را داشته باشد و شرایط را برای رشد سایت شما سخت کند. از همین رو بهتر است تا با داشتن تخصص بالا به سمت لینک سازی مصنوعی بروید. کارکوک با هدف ارتقاء دانش سئو در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ، فعالیت‌های خود را آغاز کرده و مسیری را برای افرادی که می‌خواهند در جایگاه بهتری در نتایج و رتبه‌بندی گوگل قرار بگیرند، ترسیم می‌کند. این پلتفرم به وسیله آموزش‌ها و انجام پروژه‌های سئو به شما کمک می‌کند تا در دیده شدن بهتر در فضای دیجیتال پیشرفت کنید.

لینک سازی داخلی چیست؟ دوره آموزش لینک سازی داخلی ❤️

بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها!!! اما من به شما اطمینان می دهم که اگر لینک سازی انجام ندهید نمی توانید وارد رقابت جدی در سئو شوید. برای تمرکز در وب سایت های ارسال محتوا ، به فهرست کلید واژه LBT و کلمات کلیدی ورودی از فهرست اصلی خود بروید.

هر چقدر سایتی که شما برای لینک گذاری خارجی از آن استفاده می کنید معتبر تر باشد مطمئنا لینک شما با ارزش تر میشود و تاثیر بیشتری را برای شما خواهد داشت. پشتیبانی در مجموعه نوین وردپرس یک مسئولیت مهم و ضروری در قبال کاربران است ، هیچ محصولی بدون پشتیبانی و همراهی سازنده ارزشی ندارد واحد پشتیبانی کاربران نوین وردپرس همیشه و همه جا همراه شما میباشد. اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید.

شما با چک کردن رقبا می توانید بفهمید آنها با کدام کلمات کلیدی رتبه کسب کرده اند، بهترین بک لینک های آنها از کجاست و در حال حاضر برای موفقیت شان، چه کاری انجام می دهند. رسانه های اجتماعی، انقلابی در بازاریابی ایجاد کرده اند و می توانند مزیت بزرگی برای استراتژی لینک سازی سایت شما باشند. اگر در شبکه های اجتماعی فعال نیستید، به خودتان و برندتان خیانت می کنید. با به اشتراک گذاشتن محتوا در این شبکه ها فعال باشید و به دنبال کنندگان خود کمک کنید تا آنچه را که نیاز دارند، ببینند. شما باید با استفاده از داده های آماری و انتخاب یک داستان به روز و جالب، کاربران را در صفحه مورد نظر خود نگه دارید. حتی اگر اینگونه هم باشد، اگر بتوانید از هر اینفوگرافیک حدود ۴۰ تا ۵۰ بک لینک بدست بیاورید، مطمئناً بیشتر از هزینه پرداختی تان، ارزش بدست می آورید.

تمامی محصولات تجاری مجموعه بصورت اورجینال از مراجع مربوطه خریداری شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. اگر سایت تان فارسی هست بهترست برای تاثیر بیشتر در سایت های فارسی لینک سازی کنید. اگر چه لینک سازی در سایت های انگلیسی هم تاثیر خودشان را دارند همانطور که خیلی از سایت ها از همین طریق کسب رتبه کرده اند. شاید باورتان نشود ولی سایت هایی وجود دارند که در زمینه تولید این قبیل رسانه ها فعالیت دارند و پس از تولید آنها را به فروش می رسانند. هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید. امروزه استفاده از بازاریابی ویروسی در بین سایت های خارجی بسیار پرطرفدار می باشد و در شبکه های اجتماعی تامبلر و فیسبوک مورد استفاده قرار میگیرد.

در دوره “آموزش لینک سازی خارجی“ ما به نکات مهم و تکنیک های تجربی و عملی لینک سازی که تا به حال آنها را جایی ندیده اید اشاره خواهیم کرد. لینک سازی خارجی شامل دسترسی به وب‌سایت‌های دیگر و درخواست از آن‌ها برای لینک سازی به محتوا یا وب‌سایت شما است. این کار را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی مانند وبلاگ نویسی مهمان، رپورتاژ آگهی و لینک سازی منابع انجام داد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند.

از طرف دیگر لینک‌های خارجی وب سایت‌ها، که گاهی به آن‌ها outbound links نیز گفته می‌شوند، باعث اعتبار بیشتر سایت شما می‌شوند زیرا ثابت می‌کنند که محتوای شما با ارزش است. لینک سازی خارجی راهی عالی برای ساختن ارتباط با دیگران در دنیای تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ است. در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، آنالیز رقبا حتما لازم است. اینکه کمیت و کیفیت بک لینک های رقیب چگونه است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما باید سعی کنیم که از لحاظ لینک سازی از رقبای خود جلو بیفتیم و بهترین استراتژی لینک بیلدینگ را پیاده سازی کنیم. این کار با ابزارهای مختفی قابل بررسی است که در این جا به چند تا از آن ها اشاره میکنیم.

اضافه کردن لینک های داخلی به صورت دستی بسیار زمان بر است، به خصوص اگر وب سایت شما صدها یا هزاران صفحه داشته باشد. خوشبختانه، در وردپرس، مافزونه لینک وردپرس ی توانید از افزونه های مختلفی استفاده کنید که به شما کمک می کند لینک های داخلی را به راحتی به محتوای خود اضافه نمائید. با استفاده از یک افزونه لینک ساز داخلی، می توانید محتواهای قدیمی خود را بروز کنید و لینک های مرتبط را درون محتوا قرار دهید. با اینکار می توانید علاوه بر بهبود سئوی سایت، رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجوگر داشته باشید.

اکسترنال لینک بیلدینگ، همان‌طور که از اسمش پیداست با فرایند لینک سازی سروکار دارد که خارج از وب‌سایت شما شکل می‌گیرد. یعنی در این ساختار لینک سازی قرار است لینک‌هایی ایجاد شوند که مسیر سفر کاربران در میان وب‌سایت‌های مختلف را هموار سازد! اگر می‌خواهید شغل مناسبی پیدا کنید، اگر قصد دارید در حوزه کاری خود شناخته شوید و مهارت‌ها و توانمندی‌های‌تان را به بهترین نحو نشان دهید یا اگر به فکر این هستید که برای برندتان بازاریابی کنید، لینکدین بهترین بستر است. معمولا سازمان‌ها برای پیدا کردن نیروی مناسب آگهی شغلی خود را در سایت‌های کاریابی ثبت می‌کنند، اما شرکت‌های بزرگ‌تر و حرفه‌ای‌تر حتما سراغ لینکدین هم می‌روند و در آن‌جا برای یافتن نیروی مورد نظرشان جست‌وجو می‌کنند. در لینکدین جمعیت زیادی از متخصصین سراسر دنیا در حوزه‌های مختلف حضور دارند، بنابراین شما به شبکه گسترده‌ای از افراد حرفه‌ای وصل می‌شوید و شانس بیش‌تری برای همکاری با برندهای معتبر و شرکت‌های بین‌المللی خواهید داشت.

برای اینکه به صورت دقیق‌تر با مفهوم چیستی لینک سازی خارجی آشنا شوید، بهتر است در ابتدا به سراغ انواع روش‌های لینک بیلدینگ خارجی برویم. موضوع بعدی می توان به تداوم لینک ها اشاره کرد یعنی شما در محتوا هایی که می گذارید به صورت متداول باید در آن ها از لینک های داخلی و خارجی استفاده کرد که گوگل ببیند که شما به صورت تداومی از لینک ها استفاده می کنید. به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند بازدید و فروش یک سایت را تا میزان زیادی افزایش دهد و موجب بهبود روند رشد یک سایت بشود. البته باید توجه داشته باشید که این مزایا در صورت استفاده صحیح و کامل از راهکارهای لینک سازی به شکل خارجی ممکن بوده و با استفاده از هر راهکاری ممکن است به نتیجه نرسد.

این قابلیت یک طریقه لینک سازی خارجی محبوب برای بسیاری از افراد در حوزه‌ی سئو است. بهترین راه برای تاثیر مثبت گذاشتن روی page authority یک صفحه این است که کیفیت لینک‌های آن را بالا ببریم. این کار با لینک سازی خارجی درست و کسب external link از سایر صفحات معتبر میسر است.

ما قصد داریم با استراتژی های سطح بالاتری شروع کنیم که به زمان ، منابع و تلاش بیشتری نیاز دارد. برخی از مهارت های مورد نیاز برای این موارد عبارتند از روابط عمومی ، تولید محتوا و تحقیقات دقیق درباره کلمات کلیدی. اگر به طور فعال محتوای خود را تبلیغ می کنید ، برای مقالات ، پست های وبلاگ ، بررسی ها ، انتشارات مطبوعات و غیره باید به آنها بچسبید.

اگر به خاطر داشته باشید ، این همان ترفندی بود که باعث می شد گوگل به شما پاداش دهد. محتواهایی که 10 برابر بهتر از محتواهای صفحه اول نتایج هستند ، از طرف کاربران و مدیران وبسایت ها پیوند های زیادی دریافت می کنند. بنابراین اگر میزان لینک شما در صفحه محتوا های شما کمتر از ان چیزی است که تصور می کردید ، احتمالا محتوای بهتری ارائه نکرده اید. اگر می‌خواهید برندتان معروف شود و کاربران زیادی داشته باشید، باید هدفتان این باشد که از سایت‌های بزرگ لینک بگیرید. مشکلی که بسیاری از استراتژی‌ها در زمینه‌ی لینک سازی دارند، نداشتن جاه طلبی است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که سایت‌های بزرگ به سایت‌های کوچک و نامعروف لینک ارجاع نمی‌دهند.

آموزش های بیشتری را ارائه داده و محتوای ستونی ایجاد کنید و مطمئن شوید که در تمام محتوای خود، داده های دقیق و اطلاعات درستی را ارائه داده اید. ابزارهایی مانند Monitorbacklinks.com راهی عالی برای دانستن این موضوع هستند اما بهتر است بدانید برای دستیابی به این اطلاعات باید قیمت بالایی پرداخت کنید. اگر از تعداد بک لینک های سایت خود در حال حاضر مطمئن نیستید، به وبسایت majestic.com مراجعه کنید. در صفحه اصلی، آدرس سایت خود را وارد کرده و روی نماد جستجو در سمت راست کلیک کنید. اگر می خواهید مردم برای شما احترام زیادی قائل شوند، ابتدا باید احترام خودتان را نسبت به آنها نشان دهید. اگر می خواهید از رادار گوگل دور شوید و هنگام لینک سازی سایت تان مجازات نشوید، تنها راه شما شبکه ای سازی است.

در این مقاله، ما به پیچیدگی‌های طرح‌های رنگی در طراحی وب‌ سایت، بررسی اصول تئوری رنگ‌ها، تأثیرات روان‌شناختی رنگ‌ها و ملاحظات عملی برای انتخاب پالت رنگ مناسب می‌پردازیم. این دوره آپدیت خواهد شد و افرادی که دوره را تهیه کرده اند به صورت رایگان به فایل ها دسترسی خواهند داشت. در زمینه انجام سئو، مشاوره سئو و آموزش سئو، میتوانید با هر یک راه های ارتباطی زیر به ما متصل شوید تا در خصوص نیاز شما صحبت کنیم. دوستان بعد از اینکه لینکتون قرار گرفت یه کلیک هم روش بکنید این هم خیلی میتونه روند شناسوندن لینک به ربات هارو تسریع کنه. برای اینکه به این مشکل نخورید، حتما بعد از عضو شدن، توی تاپیک ها و مطالب سایت کامت بزارید تا لینک پروفایل شما بیشتر توی اون سایت پخش بشه.

زمانی که شما سایتی دیگر را لینک می‌کنید، آن سایت متوجه این موضوع خواهد شد و به حتمالا این لطف شما را با لینک کردن سایت شما در محتوایشان جبران خواهد کرد. موضوع دیگری که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، تولید بک لینک‌های سمی به سمت سایت شما است. مراقبت از بک لینک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پس از ساختن بک لینک لازم است تا به آن توجه ویژه‌ای سفارش بک لینک را داشته باشید. در این میان و پس از ساخت بک لینک، ممکن است تا بک لینک شما در یک وب سایت نامعتبر قرار گیرد. این موضوع می‌تواند بر روی بک لینک شما و در نتیجه سایتتان تاثیر معکوس گذاشته و نتایج منفی را برای شما به ارمغان آورد. از همین رو برای اینکه بتوانید استفاده مفیدی را از بک لینک خود داشته باشید، نیاز به مراقبت از آن دارید.

ورود دو مرحله ای برای حساب کاربری شما فعال شده است.یک کد تایید برای شما ارسال شد.لطفا کد را وارد نمایید. یک راه دیگر برای اشتراک گذاری مطالب، استفاده از فرم دعوت دوستان است که بارها در سایتهای مختلف فارسی دیده ایم. از این فرمها هم می توانید در انتهای مطالب خود برای اشتراک گذاری مطلبتان از طریق ایمیل استفاده کنید. این دوره طی چند جلسه ویدیوئی مجموعا 8 ساعت می باشد که مدام در حال بروزرسانی است و چک لیست هایی نیز درحال آماده سازی است که به مجموعه اضافه شود.

یکی از بهترین فواید دوره لینک سازی پیشرفته آقای نصیری این است که ترس از لینک سازی را کنار می‌گذاریم و با شجاعت بیشتری شروع به لینک سازی اصولی و با استراتژی می کنیم. لینک شکسته (broken link) یک لینک در وبسایت است که دیگر به محتوایی که قرار است به آن ارجاع داده شود، منجر نمی شود. یک لینک شکسته می تواند به روش های بی شماری مثل اشتباه در هنگام لینک دادن، حذف صفحه مورد نظر و… اتفاق بیفتد.

  • سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است .
  • اگر بتوانید با مشتریان خود ارتباط مفیدی برقرار کنید به طوری که از ان ها بخواهید url صفحات را به اشتراک بگذارند ، این کار می تواند فواید بسیاری به دنبال داشته باشد.
  • بر اساس این قرارداد لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا در چهار سال آینده بابت فروش حقوق پخش مسابقات خود از این چهار شبکه ۲۴۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.
  • این نوع منابع می توانند ابزاری عالی برای بازاریابی باشند زیرا سطح مشخصی از اعتماد را با گرفتن بک لینک از آنها کسب می کنید.

برای ساخت بک لینک روش‌های مختلفی وجود دارد روش‌هایی که اجرای هر کدام با توجه به برنامه و استراتژی سئو هر سایت متفاوت است. خرید بک لینک از وب سایت‌ها و مجموعه‌های معتبر یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های ساخت بک لینک است چرا که خیال شما از بابت لینک‌سازی باکیفیت راحت می‌شود و موجب می شود در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود. شما نیز چنانچه قصد خرید بک لینک باکیفیت را دارید پیشنهاد می کنم از خدمات لینک‌سازی کسبویار استفاده کنید. اما روش های دیگری نیز برای ساخت بک لینک وجود دارد که به سادگی می توانید با استفاده از آن ها اقدام به ساخت بک لینک رایگان کنید. موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی وبسایت‌ها، مجموعه‌ای گسترده از متغیرها را در نظر می‌گیرند. مدت بسیاری است بک لینک یک متغیر ضروری برای بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) است.

  • ایجاد لینک های داخلی برای سئو وب سایت بسیار مهم هستند و نباید آنها را نادیده بگیرید.
  • توصیه‌ها در واقع مطالبی هستند که دیگران درباره شما می‌نویسند، افرادی که قبلا با شما کار کرده‌اند و شما را می‌شناسند، چند خطی درباره شما می‌نویسند و به این طریق شما را برای همکاری به دیگران معرفی/توصیه می‌کنند.
  • استفاده از سایت های خبری معتبر و پربازدید می توانند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کنند.
  • برای اینکه بدونید بک لینک بخرید یا نه؟ اگر میخواید بخرید بهترین نوع اون چیه و روش ایجاد اون به چه شکل هستش این مقاله رو مطالعه کنید.
  • سایت های تولید محتوای خارجی نیز امکان دسترسی کاربران برای دریافت بلکلینک رایگان را فراهم می‌کنند.

اگر بدانید به چه تعداد بک لینک با کیفیت احتیاج دارید ، می توانید بهتر برنامه ریزی کنید و از تلاش خود ناامید نشوید. درواقع تعدا بک لینک ها را می توان بر اساس پیوند هایی که به رقبا داده اند به دست آورید. برای اینکار عبارتی که می خواهید در آن رتبه بگیرید ، را در گوگل جست و جو کنید. یکی از جملات معروف در زمینه‌ی برند سازی شخصی این است که با خودتان شروع کنید، سپس خود را به دیگران معرفی کنید.

موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. اگر لینک خارجی شما کاربر را به صفحات محبوب و مرتبطی که رتبه بندی بالایی در سرچ گوگل دارند منتقل کند، آن لینک سازی خارجی دارای ارزش بیشتری خواهد بود. لینک‌های خارجی با ارزش همچنین اعتبار وب سایت شما را نزد بازدیدکنندگان بالا می‌برند.

  • لینک سازی خارجی به عنوان مهم‌ترین استراتژی در بهبود سئوی هر سایت به شمار می‌آید.
  • در لینک سازی طبیعی هرگاه لینک سازی به صورت طبیعی باشد یعنی خودمان لینک سازی نکنیم بلکه یک سایت لینک ما را درون سایت خودش بگزارد را لینک سازی طبیعی گویند .
  • این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت.
  • این در حالی است که لینک سازی مصنوعی در سایت‌هایی با موضوع غیرمرتبط ساخته می‌شود و در نقظه مقابل لینک سازی طبیعی قرار دارد.

پس برای استفاده از این مزایا، به اصول و قواعد بیان شده دقت کافی را داشته باشید. برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینک‌های خود در سایت‌های مختلف را پیدا کنید. با پیدا کردن این بک لینک‌ها می‌توانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید. ابزارهایی برای رسیدن به این نتیجه وجود دارند که SEMrush معروف‌ترین آن‌ها است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بک لینک‌های نامعتبر را شناسایی کرده و آن‌ها را از سایت‌ها و فضای مجازی حذف کنید.

هم اکنون این دانش و تجربه را در قالب خدمات بک لینک سازی و رپورتاژهای قدرتمند و نیز چندین دوره آنلاین آموزش سئو حرفه ای، خدمات مشاوره سئو و کسب و کارهای آنلاین و تدریس خصوصی سئو برای شما دوستان محترم آورده ایم. این اطلاعات و دانش روز به روز آپدیت خواهند شد زیرا سئو علم استاتیک نیست بلکه پویا و در حال تغییرست. در این روش، شما با پرداخت هزینه بک لینک‌هایی را به دامنه وب‌سایت‌تان تزریق می‌کنید. در وب امروز، بک لینک به یکی از مهم‌ترین ستون‌های رشد سایت‌ها تبدیل شده است! در اینجا نیز برای خرید بک لینک باید دقت و توجه کافی به خرج داده و انتخاب بک لینک از هر منبعی، لزوما موثر نخواهد بود.

در همین راستا اگر بک لینک های طبیعی می خواهید، ابتدا باید خودتان این کار را شروع کنید. تنها با ساخت لینک داخلی یا همان لینک دادن به صفحات داخلی خود در صفحات سایت خودتان، نمی توانید راه به جایی ببرید. هدف ما این است که سایت ها و پلتفرم های معتبر به محتوای ما لینک بدهند تا در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیریم. این استراتژی شما را ملزم به انجام تحقیقات دقیق در مورد مواردی می کند که برای آن محتوا تهیه می کنید. تمام نقاط ضعف و حذف مطالب فعلی را که مخاطبان شما را هدف قرار می دهد ، از جمله ساختار متن ، مؤلفه های بصری ، خوانایی و تراکم کلمه کلیدی ، با دقت مشخص کنید. یکی از اقدامات سئو لینک سازی است که به دو بخش لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم می شود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما